Quip

4,4 (203)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Quip?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Quip als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Quip om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Quip?


Top 20 alternatieven

Confluence

Maak, organiseer en bespreek het werk met je team

Overzicht

Confluence is kennisbeheersoftware met flexibele aanpassingsmogelijkheden, organisatie en een krachtige zoekmachine die samenwerking en innovatie ondersteunt. Meer informatie over Confluence

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 55,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 Prijsmodellen bekijken

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Aha!

's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.

Overzicht

Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen. Meer informatie over Aha!

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 59,00
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

MeisterTask

Tool voor samenwerkings- en taakbeheer

Overzicht

MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 16,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

iCloud

Opslag van cloud-content voor meerdere apparaten

Overzicht

iCloud van Apple is een veilige cloudopslagoplossing voor het online en op al je apparaten opslaan van meerdere soorten content. Het dataopslagplatform biedt één plek om al je documenten, muziek, foto's en andere bestanden op te slaan. Door iCloud te gebruiken, krijg je toegang tot dezelfde content vanaf verschillende apparaten, waardoor je niet... Meer informatie over iCloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 0,01
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Google Docs

Online creëren en bewerken van documenten

Overzicht

Google Documenten is een online tekstverwerker waarmee je tekstdocumenten kunt aanmaken en opmaken en in realtime kunt samenwerken met andere mensen. Meer informatie over Google Docs

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.5

GatherContent

Het platform voor contentactiviteiten

Overzicht

GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Meer informatie over GatherContent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Ryver

Groepsberichten plus taakbeheer plus workflowautomatisering

Overzicht

Ryver helpt bij het organiseren van al je teamsamenwerking in één app. Het omvat groepsberichten (chat plus onderwerpgerichte chat plus bestandsdeling), taakbeheer en workflowautomatisering. Ryver is toegankelijk vanaf elk apparaat en betaalbaar voor teams van elke omvang. Meer informatie over Ryver

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 69,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Microsoft SharePoint

Platform voor samenwerking en contentbeheer

Overzicht

SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals, samenwerkingssites alsook sites voor contentbeheer Meer informatie over Microsoft SharePoint

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

Creëer een dynamische informatiedatabase waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken met flexibele kennisbeheersoftware, zodat belangrijk materiaal nooit verloren gaat wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen. Vind vervolgens moeiteloos wat je nodig hebt met aangepaste statussen, hashtags en filters. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3

Dropbox Sign

Gratis, internet- en mobiel platform voor elektronische handtekening.

Overzicht

HelloSign biedt wettelijk bindende, veilige en 100% digitale e-handtekeningen via de toonaangevende API voor ontwikkelaars of de gebruiksvriendelijke web- en mobiele interfaces. Meer informatie over Dropbox Sign

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.2

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.2

Zoho People

Personeelsinformatiesysteem

Overzicht

Zoho People is een online, on-demand HRIS voor het onderhouden van werknemersinformatie, het waarborgen van de procesconsistentie en het automatiseren van HR, om de werklast van HR-medewerkers te verminderen. Meer informatie over Zoho People

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

MangoApps

Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf

Overzicht

Uitstekend inhoudbeheer, documentbeheer en leerbeheer voor je organisatie. Meer informatie over MangoApps

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor sociaal kennisbeheer en samenwerking dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Deel en bespreek ideeën, beheer kennis en projecten en doe meer met Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.3

Miro

Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.

Overzicht

Miro is het online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee verspreide teams effectief kunnen samenwerken, van brainstormen met digitale plaknotities tot het plannen en beheren van agile workflows. Meer informatie over Miro

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Snel overzicht van Quip

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 10,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3