Freshdesk alternatieven

Freshdesk

4,5 (3.284)
Schrijf een review!

Hoe komen deze alternatieven overeen met Freshdesk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Freshdesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Freshdesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Freshdesk?


Top 20 alternatieven

Dynamics 365

ERP- en CRM-toepassingen van Microsoft

Overzicht

Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Meer informatie over Dynamics 365

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 50,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

HappyFox Help Desk

Software voor helpdesk en klantenondersteuning

Overzicht

HappyFox is een praktische helpdeskoplossing voor het beheren van verzoeken vanuit meerdere kanalen, met een ticketsysteem, een self-service kennisbank en communityforums. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 39,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

ManageEngine Endpoint Central

Software voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten en patches

Overzicht

Een geïntegreerde toepassing voor het beheer van desktop- en mobiele apparaten die het gecentraliseerde beheer van desktops, servers, laptops, tablets en smartphones mogelijk maakt. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 795,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Zoho CRM

CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.

Overzicht

Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat. Meer informatie over Zoho CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

ManageEngine ServiceDesk Plus

Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk

Overzicht

ServiceDesk Plus helpt bij het automatiseren van IT-helpdeskprocessen zoals kennisbanken, SLA's, self-service en rapportage. Met optioneel beheer van bedrijfsmiddelen en projecten. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 120,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Atera

Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven

Overzicht

Atera is een uitstekend alles-in-één toolpakket voor bewaking op afstand voor IT-professionals. Bevat alles wat je nodig hebt, zonder overbodige functies: Volledige RMM, helpdesk en ticketing, externe toegang en nog veel meer. Controleer een onbeperkt aantal apparaten voor een vaste maandelijkse prijs. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 129,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Kayako

Uniform klantenservice-platform

Overzicht

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako voegt e-mail, sociale en live chatgesprekken samen op één plek. Meer informatie over Kayako

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 30,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 3,8 0.6

Gorgias

Helpdesk- en livechat-oplossing voor klantenservice

Overzicht

Een helpdesk- en ticketing-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig te integreren met Magento en BigCommerce). Centraliseer je helpdesk door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer. Verlaag de ondersteuningstijden met 43% met de uitstekend beoordeelde helpdesk op Shopify. Meer informatie over Gorgias

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 60,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

HubSpot CRM

Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.

Overzicht

Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

HubSpot Service Hub

Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang

Overzicht

HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1 Prijsmodellen bekijken

ServiceNow

IT-service cloud-oplossingen voor ondernemingen

Overzicht

ServiceNow is een platform-as-a-service aanbieder van IT-servicetoepassingen. Het bedrijf biedt een reeks vooraf gebouwde ITSM-producten voor het automatiseren en beheren van een scala aan IT-bedrijfsdiensten. Met behulp van de enkele software kun je het proces automatiseren en aangepaste toepassingen aanmaken om aan al je IT-servicebehoeften te... Meer informatie over ServiceNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.2

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Help Scout

Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring

Overzicht

Help Scout automatiseert de helpdeskactiviteit met workflows, een onbeperkt aantal e-mailinboxen, botsingsdetectie, het maken van een kennisbank, klantprofielen en meer. Meer informatie over Help Scout

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4

LiveChat

Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk

Overzicht

Volledig functioneel klantenserviceplatform met helpdesk, ticketingsysteem en livechat-software. Ontworpen om online bezoekers aan te spreken en te ondersteunen. Meer informatie over LiveChat

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,75
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.1

Spiceworks Cloud Help Desk

Software voor servermonitoring

Overzicht

Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.2

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Help je ondersteuningsmedewerkers om problemen van klanten sneller op te lossen doordat ze de juiste tools binnen handbereik hebben met Salesforce Service Cloud. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

LiveAgent

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware

Overzicht

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Meer informatie over LiveAgent

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.3

Front

Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams

Overzicht

Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 19,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.3

Freshservice

Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven

Overzicht

Freshservice is online ITIL-afgestemde (Information Technology Infrastructure Library) service desk- en ITSM-software die eenvoudig in te stellen en te gebruiken is om de werknemerservaring in de hele organisatie te transformeren. Meer informatie over Freshservice

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 Prijsmodellen bekijken

Snel overzicht van Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 15,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4