MeisterTask alternatieven

Hoe komen deze alternatieven overeen met MeisterTask?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met MeisterTask als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor MeisterTask om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor MeisterTask?


Top 20 alternatieven

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

TeamGantt

Online Gantt-chart software voor teams

Overzicht

TeamGantt combineert Gantt-charts met urenregistratie, taakniveaucommunicatie en het delen van bestanden voor projectmanagement en projectplanning voor teams. Meer informatie over TeamGantt

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,95
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Zoho CRM

CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.

Overzicht

Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter en sneller te sluiten. Met de oplossing kunnen bedrijven hun klanten bereiken via elk kanaal, zoals telefoon, e-mail, sociale media en livechat. Meer informatie over Zoho CRM

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 20,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Microsoft Teams

Op chat gebaseerde werkruimte in Office 365

Overzicht

Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten, spraak- en videovergaderingen kunnen maken, chatlogboeken bekijken en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 4,20
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 61,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Slack

Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen

Overzicht

Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,80
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Odoo

Open source ERP- en CRM-softwarepakket

Overzicht

Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5

ProofHub

Projectmanagement, samenwerking en communicatie voor teams

Overzicht

ProofHub is cloudgebaseerde software voor projectmanagement en samenwerking die is gebouwd om de communicatie tussen teams en projecten te vereenvoudigen. Je kunt de werktevredenheid verbeteren en de levertijd van het project verkorten. Meer informatie over ProofHub

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 99,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Freshdesk

Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing

Overzicht

Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die de productiviteit van medewerkers verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over Freshdesk

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

awork

Cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement

Overzicht

awork is een cloudgebaseerde projectmanagementoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren en stroomlijnen van taaksamenwerking tussen teamleden. Hiermee kunnen gebruikers Kanbanborden gebruiken om taken voor nieuwe projecten te maken, te organiseren en weer te geven, en statuswijzigingen in realtime te volgen. Meer informatie over awork

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

OmniFocus

Wees serieus over persoonlijke productiviteit

Overzicht

OmniFocus is ontworpen om snel je gedachten vast te leggen en je in staat te stellen ze op te slaan, te beheren en te verwerken tot bruikbare taken. OmniFocus is perfect voor het Getting Things Done®-systeem, maar is ook flexibel genoeg voor elke taakbeheerstijl. Het helpt je slimmer te werken door je krachtige tools te geven om op de hoogte te... Meer informatie over OmniFocus

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 9,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Ayoa

Tool voor het genereren van ideeën en samenwerking (voorheen DropTask)

Overzicht

Ayoa tilt online collaboratieve whiteboards naar het volgende niveau. Door het naadloos samenvoegen van functies voor het genereren van ideeën, taakbeheer en teamsamenwerking, gaat Ayoa verder dan gebruikelijk en biedt het een platform voor teams om samen te werken en kennis te cultiveren die kan worden gebruikt om succes te stimuleren. Meer informatie over Ayoa

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,75
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Microsoft Azure

Openbaar platform voor cloud computing

Overzicht

Het Microsoft Azure-platform stelt bedrijven in staat om cruciale toepassingen met een hogere prestatie-prijsverhouding te gebruiken door ze op de datacenters van de serviceplatforms op een pay-as-you-go-basis te zetten. Meer informatie over Microsoft Azure

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Taiga

Projectmanagementplatform voor agile ontwikkelaars en ontwerpers

Overzicht

Taiga is een gratis, open source, agile projectmanagementplatform voor startups, ontwerpers en agile ontwikkelaars, met ticketbeheer, epic gebruikersverhalen en meer. Meer informatie over Taiga

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Workzone

Cloudgebaseerd projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

Workzone is een gebruiksvriendelijke, webgebaseerde tool voor projectmanagement en samenwerking aan documenten. Sinds 2000 is Workzone een van de meest volwassen en beproefde webgebaseerde projectmanagementsoftware op de markt. Meer informatie over Workzone

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 0.3

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Snel overzicht van MeisterTask

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 12,50

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5