Hoe komen deze alternatieven overeen met Quire?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Quire als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Quire om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Quire?


Top 20 alternatieven

KanbanFlow

Lean projectmanagement vereenvoudigd.

Overzicht

Het Kanbanbord geeft je een uitstekend overzicht van je huidige werksituatie. Wanneer je in een team van mensen werkt, kun je direct zien waar andere mensen op dit moment aan werken, wat er is gedaan en wat eraan komt. KanbanFlow kan worden gebruikt als een lean projectmanagementtool voor jou en je team. De intuïtieve gebruikersinterface zorgt... Meer informatie over KanbanFlow

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Freedcamp

Projectmanagement- en samenwerkingsplatform voor bedrijven

Overzicht

Freedcamp is project management tools die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van aanpasbare widgets, samenwerken met medewerkers aan projecten, en plannen, organiseren en afhandelen van taken op een uniform platform. Beheerders kunnen bestanden, contacten en leads opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats. Meer informatie over Freedcamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 1,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

Basecamp

Flexibele tool voor projectmanagement en teamcommunicatie

Overzicht

Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams van elke omvang, van freelancers en het MKB tot grote ondernemingen. Meer informatie over Basecamp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 15,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Airtable

Cloudgebaseerde tool voor organiseren en samenwerken

Overzicht

Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Teamwork.com

Projectmanagement voor teams

Overzicht

Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Meer informatie over Teamwork.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

MeisterTask

Tool voor samenwerkings- en taakbeheer

Overzicht

MeisterTask is een intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web die is ontworpen voor teams om efficiënter samen te werken. Meer informatie over MeisterTask

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 13,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Pipefy

Lean workflow en business process management (BPM)

Overzicht

Met het intuïtieve procesplatform van Pipefy kun je moeiteloos samenwerken aan activiteiten, communicatie centraliseren en workflowprocessen stroomlijnen. Meer informatie over Pipefy

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

SAP Concur

Reizen, uitgaven en facturen - geautomatiseerd en onder controle.

Overzicht

Oplossingen van SAP Concur vereenvoudigen uitgaven-, reis- en factuurbeheer voor meer zichtbaarheid en controle. Meer informatie over SAP Concur

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt.

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën en mention teamgenoten. Meer informatie over monday.com

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 8,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3 Prijsmodellen bekijken

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Breng teams samen met krachtige websamenwerking van Wrike. Maak spreadsheets, e-mails en statusupdates overbodig. Houd altijd de nieuwste bestanden binnen handbereik, werk samen en doe aanvragen in realtime en ontvang automatische rapporten. Meer informatie over Wrike

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.4

Todoist

Takenlijst en taakbeheer voor meerdere platforms

Overzicht

Todoist is een webgebaseerde productiviteitstoepassing waarmee bedrijven al hun belangrijke taken en projecten bijhouden op meer dan 15 platforms en in 20 verschillende talen. Met Todoist kunnen mensen en teams taken beheren en samenwerken aan gedeelde projecten op elk apparaat. Meer informatie over Todoist

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Microsoft Excel

Spreadsheetsoftware

Overzicht

Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor meer inzicht en meer manieren om je gegevens te delen. Meer informatie over Microsoft Excel

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 6,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

TickTick

Taak- en productiviteitsbeheer op meerdere platforms

Overzicht

TickTick is een tool voor taakbeheer en takenlijst die teams en bedrijven van alle soorten helpt bij het prioriteren en volgen van taken en het samenwerken met elkaar. De planningstoepassing helpt gebruikers taken, deadlines, e-mails, bestanden en meer te beheren vanaf één centrale locatie. Meer informatie over TickTick

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 35,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Microsoft Project

Projectmanagement en samenwerkingssoftware

Overzicht

Microsoft Project helpt gebruikers bij het plannen van projecten en het samenwerken vanaf vrijwel elke locatie met de juiste tools voor projectmanagers, projectteams en besluitvormers. Meer informatie over Microsoft Project

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.5

Asana

Het werkbeheerplatform om het werk over teams heen te organiseren.

Overzicht

Asana is een samenwerkingstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 13,49
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.2

Clockify

Volledig gratis oplossing voor urenregistratie voor teams

Overzicht

Clockify is volledig gratis software voor urenregistratie. Het is eenvoudig, gemakkelijk te gebruiken en geschikt voor grotere teams en freelancers. Het biedt urenregistratie, rapportage, projectmanagement, het berekenen van factureerbare tarieven en teambeheer. Meer informatie over Clockify

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 4,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

Zorg dat je bijblijft: bekijk in realtime wanneer anderen iets bekijken, opmerkingen plaatsen of iets bewerken. De samenwerkingsdetectie van ClickUp zorgt ervoor dat je weet wanneer anderen opmerkingen plaatsen, iets bewerken of dezelfde taak bekijken als jij. Meer informatie over ClickUp

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 10,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5 0.1

Jira

Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira

Bedrijfsgrootte

K M G

Vanaf: US$ 7,53
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.3

Snel overzicht van Quire

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

US$ 7,65

  • Gratis versie
  • Gratis proef

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6