Hoe komen deze alternatieven overeen met Todoist?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met Todoist als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor Todoist om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor Todoist?


Top 20 alternatieven

Overzicht

Met Wunderlist kun je je dagelijkse takenlijsten beheren en delen, subtaken creëren, taken toewijzen aan andere gebruikers voor een betere samenwerking en meer. Meer informatie over Microsoft To Do
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1 Prijsmodellen bekijken

Any.do

Online en mobiel taakbeheer en takenlijst

Overzicht

Any.do is mobiele en online software voor taakbeheer en takenlijsten met realtime synchronisatie tussen een reeks apps voor iOS, Android, Mac OS X en Google Chrome. Meer informatie over Any.do
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 2,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2 Prijsmodellen bekijken

Things

Task management software for iOS, Mac & Apple Watch users

Overzicht

Things by Cultured Code is a task management software designed to help iOS, Mac, and Apple Watch users handle structured content, checklists, and calendars. The application enables organizations to set up reminders, manage projects, create and track to-do lists, and add notes on a unified platform. Meer informatie over Things
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 9,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Notion

Tool voor project- en taakbeheer

Overzicht

Notion is een oplossing voor project- en werkstroombeheer waarmee bedrijven hun activiteiten met betrekking tot het stellen van doelen, statusregistratie, leadbeheer en meer op een gecentraliseerd platform kunnen stroomlijnen. Het stelt gebruikers in staat de interface op basis van slepen en neerzetten te gebruiken om ideeën of plannen te ordenen,... Meer informatie over Notion
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2 Prijsmodellen bekijken

Evernote Teams

Aanmaken, vastleggen en toegang tot alledaagse notities op mobiele apparaten

Overzicht

Evernote helpt je om ideeën, projecten, herinneringen en takenlijsten op één plek vast te leggen en te beheren. Schrijf notities, voeg documenten toe, scan afbeeldingen, neem spraakmemo's op of knip van het internet om alles te organiseren, van grote projecten tot persoonlijke momenten. Met Evernote kun jij je concentreren op wat belangrijk is. Meer informatie over Evernote Teams
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 7,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 0.1 Prijsmodellen bekijken

Overzicht

Wees georganiseerd en productief met de Remember The Milk. Meer informatie over Remember The Milk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

OmniFocus

Wees serieus over persoonlijke productiviteit

Overzicht

OmniFocus is ontworpen om snel je gedachten vast te leggen en je in staat te stellen ze op te slaan, te beheren en te verwerken tot bruikbare taken. OmniFocus is perfect voor het Getting Things Done®-systeem, maar is ook flexibel genoeg voor elke taakbeheerstijl. Het helpt je slimmer te werken door je krachtige tools te geven om op de hoogte te... Meer informatie over OmniFocus
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 79,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.2

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5 Prijsmodellen bekijken

Microsoft OneNote

Samenwerking en bestandsbeheer

Overzicht

Met Microsoft OneNote heb jij je documenten altijd bij de hand. Maak via OneNote verbinding met partners of collega's om werk gedaan te krijgen. Met behulp van de huiswerkplanner kun jij tijd reserveren voor je studie en tijd hebben voor wat echt telt. En natuurlijk integreert OneNote met Microsoft Outlook. Meer informatie over Microsoft OneNote
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 6,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

TickTick

Taak- en productiviteitsbeheer op meerdere platforms

Overzicht

TickTick is een tool voor taakbeheer en takenlijst die teams en bedrijven van alle soorten helpt bij het prioriteren en volgen van taken en het samenwerken met elkaar. De planningstoepassing helpt gebruikers taken, deadlines, e-mails, bestanden en meer te beheren vanaf één centrale locatie. Meer informatie over TickTick
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 2,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,7 0.2

Microsoft Planner

Werkmanagement en organisatie voor teams

Overzicht

Microsoft Planner is een oplossing voor taakplanning en samenwerking voor teams die kan worden geïntegreerd met andere Microsoft-producten, waaronder Outlook, OneDrive en OneNote. Meer informatie over Microsoft Planner
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.3

Toodledo

Be more productive

Overzicht

Organize Your Tasks. Use folders, tags, contexts, subtasks and more to organize, search and sort through your tasks. Improve Your Productivity. Toodledo's hotlist, customizable alarms, and sortable online to-do list will help you remember to complete tasks on-time. Meer informatie over Toodledo
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 2,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.4

Wonder Lister

Multi-channel eCommerce platform

Overzicht

Wonder Lister is an eBay listing platform with export capability to Amazon, Etsy, Shopify, and others, and tools for bulk editing, duplication, and relisting Meer informatie over Wonder Lister
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5

Workplace from Meta

Een eenvoudige en veilige manier om je organisatie onderling te verbinden.

Overzicht

Workplace by Facebook is een eenvoudige en veilige manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 4,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

Todo Cloud

Productivity and time management software

Overzicht

Todo Cloud is a productivity and time management app that helps teams develop positive habits and achieve goals. It's easy to use across multiple devices, so employees can work out of their office or on the go. With Todo Cloud, teams can track their progress and stay motivated to achieve goals. Meer informatie over Todo Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,99
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.1

TopNotepad

Alles-in-één software voor het beheer van kleine bedrijven

Overzicht

TopNotepad is een cloudgebaseerde bedrijfsbeheeroplossing voor freelancers en kleine bedrijven, die facturering, boekhouding, CRM, leadbeheer en meer biedt. Meer informatie over TopNotepad
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 12,50
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,5
Snel overzicht van Todoist
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Meer info