OneDesk alternatieven
GetApp biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Hoe komen deze alternatieven overeen met OneDesk?
De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met OneDesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor OneDesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.
Top 20 alternatieven
Overzicht
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen.
Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 7,53
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams.
Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 6,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
0.4
Overzicht
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken.
Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 10,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren.
Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Asana is het toonaangevende werkbeheerplatform voor teamoverschrijdend werk dat werknemers afstemt op bedrijfsdoelen en een registratiesysteem creëert om teams te helpen deze doelen te bereiken. Schep duidelijkheid over prioriteiten en verantwoordelijkheden binnen teams, en monitor de voortgang in realtime om projecten op schema te houden.
Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 8,50
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering.
Meer informatie over CloudBlue PSA
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 65,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.
Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 61,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
CloudOffix is een alles-in-één CRM-platform met een 360-graden beeld van de klant en biedt eenvoudige aanpassingsfuncties, met toegang tot alle native geïntegreerde apps via één scherm.
Meer informatie over CloudOffix
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 29,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
0
4.1
Overzicht
Flowlu is een online tool voor bedrijfsvoering die taakbeheer, projectmanagement, online facturering en kennisbeheer biedt.
Meer informatie over Flowlu
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 39,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,9
0.8
Overzicht
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die...
Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 10,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.5
Overzicht
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer.
Meer informatie over Scoro
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 28,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis.
Meer informatie over Accelo
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3
0.2
Overzicht
Meer dan 5000 bedrijven en 400.000 gebruikers vertrouwen op deze cloudgebaseerde software om geliefde producten te bouwen en dit met plezier te doen.
Meer informatie over Aha!
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 59,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6
0.5
Overzicht
Hive is krachtig, intuïtief projectmanagement voor invloedrijke bedrijven.
Meer informatie over Hive
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 1,50
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
Project Insight (PI®) is toonaangevende software voor werkmanagement die je leven gemakkelijker maakt. PI verbindt je onderneming en maximaliseert de werkefficiëntie door gebruik te maken van automatisering en gegevensaggregatie.
Meer informatie over Project Insight
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 9,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen waarmee teams en bedrijven geweldig werk en gewenste resultaten kunnen plannen, uitvoeren en leveren.
Meer informatie over Adobe Workfront
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
Niet door leverancier verstrekt.
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
0.1
Overzicht
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget.
Meer informatie over Odoo
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 14,80
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1
Overzicht
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard en meer om je werk te transformeren.
Meer informatie over Zoho Projects
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 5,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
De alles-in-één oplossing met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden.
Meer informatie over Celoxis
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 25,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3
Overzicht
Visual Planning is software voor resourceplanning en -programmering waarmee gebruikers op een eenvoudige en efficiënte manier hun planningen kunnen maken, beheren en bijwerken. Functies binnen Visual Planning omvatten bouwplanning, projectmanagement, personeelsbeheer, CRM en meer.
Meer informatie over Visual Planning
Bedrijfsgrootte
K
M
G
Prijzen
Vanaf:
US$ 55,00
- Gratis versie
- Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4
0.3