Hoe komen deze alternatieven overeen met OneDesk?

De voorgestelde alternatieven zijn vergelijkbaar met OneDesk als het gaat om algemene softwarecategorieën, overeenkomende functies en het aantal geverifieerde gebruikersreviews. Bekijk de volgende alternatieven voor OneDesk om te zien of er concurrenten zijn die je ook moet overwegen.


Wat zijn de 5 belangrijkste alternatieven voor OneDesk?


Top 20 alternatieven

Jira

# 1 Alternatief

Overzicht

JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.8 Prijsmodellen bekijken

4me

Enterprise servicebeheer met SIAM-ondersteuning

Overzicht

4me stelt alle interne en externe dienstverleners van een onderneming in staat om samen te werken, terwijl 4me de kwaliteit van de dienstverlening bijhoudt. Meer informatie over 4me
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 5,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 5 1.5

CloudBlue PSA

Professional Services Automation van de volgende generatie.

Overzicht

HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar in de cloud. Het omvat geïntegreerde urenregistratiesystemen en geautomatiseerde facturering. Meer informatie over CloudBlue PSA
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 65,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.8

monday.com

Projectmanagement eenvoudig gemaakt

Overzicht

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.8 Prijsmodellen bekijken

CloudOffix

Op klanten gebaseerd platform in de cloud voor bedrijfsmanagement

Overzicht

CloudOffix is een alles-in-één CRM-platform met een 360-graden beeld van de klant en biedt eenvoudige aanpassingsfuncties, met toegang tot alle native geïntegreerde apps via één scherm. Meer informatie over CloudOffix
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 0 3.5

Wrike

Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.

Overzicht

Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5 Prijsmodellen bekijken

TeamDynamix

IT service management platform

Overzicht

TeamDynamix ITSM & PPM solutions are designed to provide organizations with the tools and methodology required to streamline IT and enterprise service management processes, procedures, and tasks. Meer informatie over TeamDynamix
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.7

Asana

Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.

Overzicht

Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.9 Prijsmodellen bekijken

Odoo

Open source ERP- en CRM-softwarepakket

Overzicht

Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, projectbeheer, productie, inventaris en boekhouding, en is geschikt voor elk bedrijf, ongeacht omvang of budget. Meer informatie over Odoo
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 20,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,0 0.5 Prijsmodellen bekijken

Trello

Visuele samenwerkingstool voor gedeelde projectperspectieven

Overzicht

Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 1.1

ClickUp

Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen

Overzicht

ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,6 1.1 Prijsmodellen bekijken

Wavity

Frictionless business on a budget

Overzicht

Wavity enables organizations to build easy-to-use digital workflows quickly and cost effectively. We offer solutions to support many digital workflows - IT, Sales and Marketing, HR, Work and Project Management and other workflows that are unique to your organization and your teams. Meer informatie over Wavity
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4 0.5

Bitrix24

100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie

Overzicht

Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 61,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.7 Prijsmodellen bekijken

Agile CRM

Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven

Overzicht

Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 0,00
Prijsmodellen
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6 Prijsmodellen bekijken

Accelo

Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven

Overzicht

Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Accelo
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 24,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,3 0.8

Caspio

Doe-het-zelf online databasetoepassingen

Overzicht

Caspio is het toonaangevende low-code platform voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder code te hoeven schrijven. Meer informatie over Caspio
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 100,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,4 0.9

Keto

Business process and project management software

Overzicht

Keto is a cloud-based software designed to help businesses establish automated workflows and manage innovations, projects, teams, tasks, risks, resources, and more via a unified portal. The platform includes customizable data models, which let organizations configure data processing architecture to handle functions related to data filtering,... Meer informatie over Keto
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 1.500,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6

SeamlessDesk

Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang

Overzicht

SeamlessDesk is een cloudgebaseerd softwarepakket voor servicedesks dat is ontworpen om de processen voor klantenondersteuning van organisaties van elke omvang te helpen stroomlijnen. Beantwoord tickets met Help Desk, beheer bedrijfsmiddelen met Asset Manager, publiceer aanpasbare artikelen met Knowledgebase en nog veel meer. Meer informatie over SeamlessDesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 25,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,8 1.3

Ravetree

Award-winning work management solution

Overzicht

Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing projects, time, resources, and clients Meer informatie over Ravetree
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf: US$ 29,00
  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,2 0.7

Salesforce Service Cloud

Klantenservice- en ondersteuningssoftware

Overzicht

Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Bedrijfsgrootte
K M G

Vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
Prijs-kwaliteitverhouding 4,1 0.6
Snel overzicht van OneDesk
Bedrijfsgrootte
K M G

Prijzen vanaf:

US$ 9,00

Prijs-kwaliteitverhouding
3,5
Bezoek website Prijsmodellen